Pages

Saturday 21 June 2014

Today is Under The Sunshine Trip

Assalam..

Yea!! Tak mau sedih-sedih lagi.

Sekarang ni tengah berpacking untuk trip musim panas ke Seoul..

Orang lain dah berepeat-repeat ke sini, aku pulak baru nak menjengahkan muka.

Maafkan saya sebab jadi perempuan jakun nak tengok ajumma serta ajushi sekalian, hehe..

Hopefully trip ni berjalan lancar nanti. Kalo tak lancar pun, rasanya ada backup plan berbondong-bondong dalam otak untuk standby. Aminnn...

Jadi, untuk sekalian oppa-oppa yang cute, tunggukan kedatangan Perempuan Melayu dari Malaysia esok pagi di Airport okeh!!!

Seoul welcoming me!! Annyeonghaseyo everyone..

12 comments:

  1. Jangan kata gitu LD... saya ni pun lom penah jejak korea lagi. berangan je lebey... dok nak g tak menyampai lagi. in sha allah..one day

    happy holiday ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooppss.. bagi semangat lagi kat cheq sue untuk pegi:)
      Berangan dulu , lama-lama jadi realiti. Insyaallah..
      Tq cheq sue..

      Delete
  2. Sebenarnya ada penyakit...kalau baca blog orang gi Korea, mesti jeles bertubi2. Have fun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha!! Janganlah jeles..
      Sebenarnya banyak merujuk pada blog bibie jugak sebelum ke sini especially part makan.
      Tq bibie..

      Delete
  3. LD, hepy holiday dan jgn sangkut sama oppa di sana! I is jrlezzz u oulssss huhuhu lambat nya mau tggu next trip kaki dh x leh duduk diam ni. Last week dh dpt sound dari bos bln 8 kena freeze cuti ke luar negara huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq JM.. janganlah jeles ehh, pegi kejap jer nak meriki-riki kawasan, hehe..
      Oo.. boss dah sound? Alamak susahnya, tapi JM punya trip bulan 9 nanti kan. Saya doakan moga2 JM dapat jalan lagi banyak pasni.. sekarang boleh menabung dulu:)

      Delete
  4. Have a safe journey.. time summer ni pns ni kt seoul...have fun!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq farikica:)
      Nampaknya saya datang salah musim. Katanya panas tapi selalu hujan pulak. Banyak plan tergendala. Tapi since dah di sini, saya enjoy gak buat aktiviti sendiri, hehe..

      Delete
  5. Selamat berkpop LD!

    Aku dulu pun pegi hjg2 musim panas, hujan je selalu. Bergambar pun pakai baju hujan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Jea:)
      Dah sampai balik rumah pun sekarang.. Tetiba rasa rindu, hehe..
      Haha!! Lawaklah ko bergambar dengan baju hujan.. Tapi cuaca kat Seoul sekarang memang sendu. Aku sampai basah kuyup pun masih kedekut nak beli payung kat sana..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...