Pages

Wednesday 24 July 2013

Macam Macam Ada di Margherita Hotel

Sekali lagi pegi berbuka puasa di hotel dalam minggu ni. Kali ni kakak aku dapat kupon berbuka puasa di Margherita Hotel dari company dia. Jadi, Sabtu lepas kitaorang pun pegi sana untuk menikmati juadah berbuka yang menggunakan tagline "Macam Macam Ada". Kalau nak beli sendiri mahal giler dia punya rate. RM93+ untuk dewasa dan untuk children aku tak ingat. Jadi excitement untuk merasa foods yang ada kat hotel mahal tu sangat tinggi jugaklah selain nak mengetahui "keberbaloiannya" makan dengan rate yang mahal. Buffet ramadhan kat hotel ni bermula pukul 6.30 petang sampai 10 malam.



Sampai kat situ dah agak lewat ngam ngam waktu berbuka jadi aku pun mencarilah makanan dulu nak dijamah. Nak kelabu mata tengok makanan banyak sangat tak tahu apa nak diambil. Memang rasa dalam food heaven..


Chef ni memang import dari Cambodia untuk promotekan makanan diaorang
Vietnamese Spring Roll
View ADUN dari hotel
Since aku dah set awal-awal jangan ambik portion banyak sangat untuk makanan, jadi aku nak try semua kat sini dengan kuantiti yang sedikit. Hasilnya, aku berjaya merasa almost 90% makanan kat situ. Kira berjaya jugaklah mission aku ni except kambing kat arab foods sebab aku memang tak minat lamb dan makanan jepun dia macam tak menarik.

Disitu ada jugak stesen BBQ yang sedap dan stesen Vegeterian yang gambarnya aku tak ambik pun sebab ramai sangat orang pastu sendiri sibuk nak makan.Pulang dari situ dengan perut yang kenyang. Alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...