Pages

Monday 10 February 2014

After a Long, Stress Work

Assalam..

Lama jugak aku tak update apa-apa kat blog ni.

Since last year a lot of things happened to my life and kemuncaknya bulan lepas aku kena endure intensive training starting from September before being rated as a qualified worker kat ofis aku. Phewwhhh..

Alhamdulillah, after all the pain and gain, aku berjaya jugak lepasi semua tu. Bak kata kawan aku, semua tu hanya permulaan, cabaran yang lebih besar akan datang yang penting jangan terus duduk menggoyang kaki macam orang malas...:)

Okeylah, tak nak cakap banyak. Can't wait for my next coming trip soon which is few days left. Hopefully bolehlah merehatkan minda menikmati keindahan alam ciptaan tuhan, (poyo betul, hehe..)

"Jadi, Gunung Bromo yang cantik, tunggu aku datang yer.."

Credit from Google


4 comments:

  1. Wahh..ke Bromo plak kawan JM sorang ni..jeles tau..JM jgk yg belum sampai ke sana huhuh...epy holiday yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. lama betul dah tak berjalan. thanks JM..

      Delete
  2. Wah ! Selamat berkunjung ke Bromo ! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks.. Harapnya dapat enjoy macam Hazwan hari tu even dengan bajet yang ciput ni..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...